Project Description
Вакансія опублікована: 27.06.2022 р.
Назва вакансії: Technical Support Engineer (DevOps Team)
E-mail: dekabrova.svetlana@airslate.
Web-cайт: https://www.airslate.com/
Сфера діяльності компанії: IT, комп’ютери, інтернет
Вид зайнятості: Повна зайнятість
Назва компанії / організації: airSlate
Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
airSlate — міжнародна SaaS компанія, заснована у Бостоні, США у 2008 році. Сьогодні компанія розробляє продукти, спрямовані на автоматизацію бізнес-процесів і керування цифровими робочими процесами, якими користується 900 000 постійних бізнес-клієнтів і понад 100 мільйонів користувачів по всьому світу.
Ми збудували не просто успішний бізнес, ми будуємо компанію, яка у майбутньому стане одним з технологічних гігантів світу.
Головне для досягнення наших цілей — це КОМАНДА.
У 2022 році airSlate планує збільшити команду.
Ми винаймаємо найкращих спеціалістів, які будуть не просто працювати у компанії, а будувати кар’єру в airSlate.
Шукаємо людину в команду Technical Support Engineer-ів.
Вони є складовою DevOps команди і по факту працюють з тим самим стеком технологій але на трохи нижчому рівні.
Власне стек: AWS, Docker, Terraform, k8s, CI/CD, Prometheus + Grafana.
Це не Customer Support, будь-ласка, уважно читайте вакансію!
Що треба робити
Команда Technical Support Engineer-ів займається системами моніторингу.
Вони реагують на алерти, траблшутять їх і якщо не виходить – ескалують на відповідну лінійну DevOps команду.
Ну і документують все це діло)
Тобі до нас якщо
— У тебе є досвід на такій самій або схожій позиції;
— У тебе є досвід моніторингу систем і застосунків;
— Ти працював з: Linux, AWS, Docker, CI/CD, системами моніторингу і контролю версій.
Команда
Станом на зараз DevOps команда це 35+ висококваліфікованих спеціалістів які поділені на 7 окремих підкоманд.
За розміром вони від 3 до 5 чоловік у кожній. У кожної є свід лід і кожна з них займається своїм напрямком (наприклад окремо під продукт airSlate, окремо під маркетінгові задачі).
Однією з них є команда з семи Technical Support Engineer-ів.
Як до нас потрапити
Всього 3 етапи розгляду:
1) Пре-скринінг інтерв’ю з рекрутером (приблизно 30 хвилин)
Рекрутер детально розповість все про компанію/продукти + поставить декілька питань, щоб скласти більш цілісну картину про кандидата та передати його резюме команді.
2) Технічне інтерв’ю (приблизно 1,5 години)
Це класичне технічне інтервью з менеджером команди і архітектором DevOps команди.
Будуть питання по досвіду кандидата і технологіях з якими людина працювала/вимагає вакансія
3) Тестове завдання
Ніяких обмеження по часу ми не ставимо, але зазвичай його виконання займає декілька годин.
Саме тестове схоже на реальні задачі специалиста на цій посаді.
Чому ми
Насамперед — свобода та можливості
Так як компанія ми продуктова, у членів команди є можливість розвиватись і зростати у будь-якому напряму.
Можна змінювати спеціальність, зростати вертикально, переходити з команди в команду і з продукту в продукт. Головне – бажання зростати, далі компанія допоможе.
По-друге, це наші продукти.
Це швидкозростаючі та соціально-корисні програми, якими користуються десятки мільйонів користувачів по всьому світу.
По-третє, це культура нашої компанії
Ми підбираємо відкритих людей, які ніколи не зупиняються у своєму розвитку, не відмовляють у допомозі та готові пропонувати нові ідеї для наших продуктів та робочих процесів.
Ну і останнє, за рахунком, але не за значенням — наші плюшки)
— З початку повномасштабного вторгнення команда airSlate працює віддалено. Нещодавно наш офіс у Києві було відчинено, але кожен самостійно вирішує де працювати. Безпека команди – найголовніше для компанії;
— Компанія інвестує у кожного airSlater. Ми пропонуємо вчитися та розвивати свої навички, кожен має особистий бюджет на відвідування курсів та конференцій. Компанія сплачує уроків англійської мови для кожного бажаючого;
— Члени нашої команди отримують щомісячні бонуси та опціонні контракти (кожен з нас має частку в airSlate, тому зростання компанії — це зростання наших доходів);
— Максимальна відкритість менеджменту компанії: два рази на місяць СЕО компанії проводить онлайн-презентацію для команди щодо основних показників росту компанії та відповідає на питання команди;
— Діє благодійна програма airSlate care donation: компанія повертає 50% від донату на підтримку України, зробленому нашим волонтерам;
— Оплачувана відпустка – 16 робочих днів протягом першого року роботи в airSlate і 24 дні після першого року;
— Медичне страхування (в тому числі покриває лікування від COVID-19);
— Безлімітний лікарняний при наявності медичної довідки / 5 оплачуваних лікарняних днів на рік без медичної довідки;
— airSlate Care — ми донатимо 1% ресурсів на підтримку та розвиток благодійних проектів.
У Київському офісі діють додаткові бенефіти:
— Безкоштовні обіди з доставкою в офіс;
— Тренажерний зал;
— airSlate Delivery — кожні два тижні кожен член команди отримує доставку корисних подарунків від компанії додому;
— airSlate Kids Club — ми організовуємо різні онлайн та офлайн заходи для дітей співробітників.
Хто ми є?
airSlate — продуктова IT-компанія, заснована в Бостоні, США ще в 2008 році. Ми створюємо продукти, спрямовані на автоматизацію бізнес-процесів та електронного документообігу.
На даний момент портфоліо компанії включає 4 продукти:
— airSlate — no-code automation tool для автоматизації бізнес-процесів;
— pdfFiller — PDF редактор;
— SignNow — інструмент для електронного підпису;
— USLegal — найбільша у США бібліотека шаблонів юридичних документів.
Нині ми маємо понад 100+ млн користувачів. З них 900 тисяч є постійними бізнес-клієнтами, а понад 900 співробітників AirSlate працюють в офісах по всьому світу (США, Україна та Філіппіни).
Штаб квартира знаходиться в Бостоні, Массачусетс.
Відгукнись на вакансію https://bit.ly/3OsQWAW