Project Description
Вакансії опубліковані: 17.11.2025 р.
Назва вакансії: Асистент
E-mail: https://bit.ly/4qY1ag0
Web-cайт: https://riel.ua/
Сфера діяльності компанії: Інше
Вид зайнятості: Повна зайнятість
Назва компанії / організації: РІЕЛ
Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
talentC — українська рекрутингова агенція повного циклу з екосистеми Genesis.
Наша команда вже понад 11 років допомагає масштабувати провідні бізнеси України та світу, знаходячи та наймаючи спеціалістів від Trainee до С-level.
Про партнера:
РІЕЛ — системний девелопер, що понад 22 роки працює на українському ринку.
Сьогодні компанія входить у трійку найбільших девелоперів України за версією аналітичної команди ЛУН та Forbes Ukraine.
Попри виклики війни ми успішно завершили всі проєкти, розпочаті до 2022 року в Києві, та зберегли лідерські позиції на ринку Львова. Загалом ми реалізували понад 100 проєктів у Києві та Львові.
Ми активно підтримуємо ЗСУ і важливі благодійні ініціативи: передавали квартири на благодійні збори, закуповували FPV-дрони, допомагали місцевим ініціативам.
У РІЕЛ ми інвестуємо не лише в будівництво, а й у розвиток людей. Уся команда продажу та сервісу цього року пройшла навчання у Києво-Могилянській бізнес-школі. Ми впевнені: зростання компанії можливе тільки тоді, коли зростають її люди.
Про позицію:
Шукаємо асистента/асистентку для супроводу документообігу компанії. Це нова роль із можливістю професійного зростання та ідеально підходить для старту кар’єри.
Задачі й зони впливу:
— Робота з документами щодо супроводу продажів і закупівель.
— Аналіз і формування пакетів договорів.
— Взаємодія з фінансовим та юридичним відділами.
— Сканування та завантаження документів у систему.
— Організація підписання документів.
— Координація комунікації між сторонами.
— Перевірка наявності та комплектності первинних документів.
— Ведення договорів у системі документообігу.
— Участь в архівації документів.
— Участь у впровадженні системи електронного документообігу.
Що для нас важливо:
— Чітка й грамотна українська мова.
— Уважність та системність.
— Відмінні комунікативні навички.
— Попередній досвід роботи з документами буде перевагою.
Компанія пропонує:
— 2 тижні оплачуваної відпустки й оплачувані лікарняні.
— Сучасний офіс у Києві (вул. Ростиславська, 5Б).
— Графік роботи: пн — пт з 9:00 до 18:00.
— Оформлення через ФОП — ведення та сплата податків на стороні компанії.
— Підтримку та менторство.
Зацікавило? Надсилайте CV!
Назва вакансії: Менеджер контакт-центру
E-mail: https://bit.ly/3JHMDVb
Web-cайт: https://riel.ua/
Сфера діяльності компанії: Інше
Вид зайнятості: Повна зайнятість
Назва компанії / організації: РІЕЛ
Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
talentC — українська рекрутингова агенція повного циклу з екосистеми Genesis.
Наша команда вже понад 11 років допомагає масштабувати провідні бізнеси України та світу, знаходячи та наймаючи спеціалістів від Trainee до С-level.
Про партнера:
РІЕЛ — системний девелопер, що понад 22 роки працює на українському ринку.
Сьогодні компанія входить у трійку найбільших девелоперів України за версією аналітичної команди ЛУН та Forbes Ukraine.
Попри виклики війни ми успішно завершили всі проєкти, розпочаті до 2022 року в Києві, та зберегли лідерські позиції на ринку Львова. Загалом ми реалізували понад 100 проєктів у Києві та Львові.
Ми активно підтримуємо ЗСУ і важливі благодійні ініціативи: передавали квартири на благодійні збори, закуповували FPV-дрони, допомагали місцевим ініціативам.
У РІЕЛ ми інвестуємо не лише в будівництво, а й у розвиток людей. Уся команда продажу та сервісу цього року пройшла навчання у Києво-Могилянській бізнес-школі. Ми впевнені: зростання компанії можливе тільки тоді, коли зростають її люди.
Про позицію:
Шукаємо менеджер/менеджерку контакт-центру, який/яка буде опрацьовувати вхідні запити клієнтів і перетворювати їх на якісно призначені й підтверджені зустрічі з Консультантом, створюючи позитивне перше враження про РІЕЛ.
Задачі й зони впливу:
1. Обробка вхідних звернень:
— Приймати й опрацьовувати 100% звернень з усіх каналів комунікації (дзвінки, сайт, месенджери).
— Дотримуватися стандартів швидкості реакції.
2. Кваліфікація та консультація:
— Проводити кваліфікацію клієнтів за скриптом, щоб виявити їхні потреби та потенціал.
— Надавати первинну інформацію про житлові комплекси, ціни й умови.
3. Призначення зустрічей:
— Основна мета — мотивувати клієнта приїхати на зустріч в офіс продажів.
— Вносити зустріч у календар Консультанта та підтверджувати її напередодні.
4. Робота в CRM:
— Створювати картку клієнта та коректно фіксувати всю первинну інформацію в CRM.
Що для нас важливо:
— Чітка й грамотна українська мова.
— Досвід роботи зі скриптами.
— Наполегливість і стресостійкість.
— Відмінні комунікативні навички.
— Попередній досвід роботи у контакт-центрі буде перевагою.
Етапи відбору: дзвінок з рекрутером → співбесіда з менеджером → офер.
Що пропонуємо:
— Стабільну роботу у компанії, яка зберігає темпи будівництва навіть у складні часи.
— Залученість у масштабні проєкти та участь у професійних івентах галузі.
— Навчання й розвиток у команді, де цінують ініціативу та підтримують зростання.
— 24 календарні дні оплачуваної відпустки та оплачувані лікарняні.
— Сучасний офіс у Києві (вул. Дніпровська набережна, 17К) та Львові.
— Графік роботи змінний: пн — пт з 9:00 до 17:00, або з 11:00 до 19:00. Субота — робоче чергування (1-2 рази на місяць) з 10:00 до 17:00. Неділя — вихідний.
— Оформлення через ФОП — ведення та сплата податків на стороні компанії.
— Фінансову компенсацію 30 000 — 50 000 грн.
Хочете працювати у компанії з лідерськими позиціями на ринку нерухомості? Надсилайте ваше резюме!
