Project Description

Вакансії опубліковані: 17.11.2025 р.

Назва вакансії: Асистент

E-mail: https://bit.ly/4qY1ag0

Web-cайт: https://riel.ua/

Сфера діяльності компанії: Інше

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: РІЕЛ

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
talentC — українська рекрутингова агенція повного циклу з екосистеми Genesis.

Наша команда вже понад 11 років допомагає масштабувати провідні бізнеси України та світу, знаходячи та наймаючи спеціалістів від Trainee до С-level.

Про партнера:

РІЕЛ — системний девелопер, що понад 22 роки працює на українському ринку.

Сьогодні компанія входить у трійку найбільших девелоперів України за версією аналітичної команди ЛУН та Forbes Ukraine.

Попри виклики війни ми успішно завершили всі проєкти, розпочаті до 2022 року в Києві, та зберегли лідерські позиції на ринку Львова. Загалом ми реалізували понад 100 проєктів у Києві та Львові.

Ми активно підтримуємо ЗСУ і важливі благодійні ініціативи: передавали квартири на благодійні збори, закуповували FPV-дрони, допомагали місцевим ініціативам.

У РІЕЛ ми інвестуємо не лише в будівництво, а й у розвиток людей. Уся команда продажу та сервісу цього року пройшла навчання у Києво-Могилянській бізнес-школі. Ми впевнені: зростання компанії можливе тільки тоді, коли зростають її люди.

Про позицію:

Шукаємо асистента/асистентку для супроводу документообігу компанії. Це нова роль із можливістю професійного зростання та ідеально підходить для старту кар’єри.

Задачі й зони впливу:

— Робота з документами щодо супроводу продажів і закупівель.
— Аналіз і формування пакетів договорів.
— Взаємодія з фінансовим та юридичним відділами.
— Сканування та завантаження документів у систему.
— Організація підписання документів.
— Координація комунікації між сторонами.
— Перевірка наявності та комплектності первинних документів.
— Ведення договорів у системі документообігу.
— Участь в архівації документів.
— Участь у впровадженні системи електронного документообігу.

Що для нас важливо:

— Чітка й грамотна українська мова.
— Уважність та системність.
— Відмінні комунікативні навички.
— Попередній досвід роботи з документами буде перевагою.

Компанія пропонує:

— 2 тижні оплачуваної відпустки й оплачувані лікарняні.
— Сучасний офіс у Києві (вул. Ростиславська, 5Б).
— Графік роботи: пн — пт з 9:00 до 18:00.
— Оформлення через ФОП — ведення та сплата податків на стороні компанії.
— Підтримку та менторство.

Зацікавило? Надсилайте CV!

Назва вакансії: Менеджер контакт-центру

E-mail: https://bit.ly/3JHMDVb

Web-cайт: https://riel.ua/

Сфера діяльності компанії: Інше

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: РІЕЛ

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
talentC — українська рекрутингова агенція повного циклу з екосистеми Genesis.

Наша команда вже понад 11 років допомагає масштабувати провідні бізнеси України та світу, знаходячи та наймаючи спеціалістів від Trainee до С-level.

Про партнера:

РІЕЛ — системний девелопер, що понад 22 роки працює на українському ринку.

Сьогодні компанія входить у трійку найбільших девелоперів України за версією аналітичної команди ЛУН та Forbes Ukraine.

Попри виклики війни ми успішно завершили всі проєкти, розпочаті до 2022 року в Києві, та зберегли лідерські позиції на ринку Львова. Загалом ми реалізували понад 100 проєктів у Києві та Львові.

Ми активно підтримуємо ЗСУ і важливі благодійні ініціативи: передавали квартири на благодійні збори, закуповували FPV-дрони, допомагали місцевим ініціативам.

У РІЕЛ ми інвестуємо не лише в будівництво, а й у розвиток людей. Уся команда продажу та сервісу цього року пройшла навчання у Києво-Могилянській бізнес-школі. Ми впевнені: зростання компанії можливе тільки тоді, коли зростають її люди.

Про позицію:

Шукаємо менеджер/менеджерку контакт-центру, який/яка буде опрацьовувати вхідні запити клієнтів і перетворювати їх на якісно призначені й підтверджені зустрічі з Консультантом, створюючи позитивне перше враження про РІЕЛ.

Задачі й зони впливу:

1. Обробка вхідних звернень:

— Приймати й опрацьовувати 100% звернень з усіх каналів комунікації (дзвінки, сайт, месенджери).
— Дотримуватися стандартів швидкості реакції.

2. Кваліфікація та консультація:

— Проводити кваліфікацію клієнтів за скриптом, щоб виявити їхні потреби та потенціал.
— Надавати первинну інформацію про житлові комплекси, ціни й умови.

3. Призначення зустрічей:

— Основна мета — мотивувати клієнта приїхати на зустріч в офіс продажів.
— Вносити зустріч у календар Консультанта та підтверджувати її напередодні.

4. Робота в CRM:

— Створювати картку клієнта та коректно фіксувати всю первинну інформацію в CRM.

Що для нас важливо:

— Чітка й грамотна українська мова.
— Досвід роботи зі скриптами.
— Наполегливість і стресостійкість.
— Відмінні комунікативні навички.
— Попередній досвід роботи у контакт-центрі буде перевагою.

Етапи відбору: дзвінок з рекрутером → співбесіда з менеджером → офер.

Що пропонуємо:

— Стабільну роботу у компанії, яка зберігає темпи будівництва навіть у складні часи.
— Залученість у масштабні проєкти та участь у професійних івентах галузі.
— Навчання й розвиток у команді, де цінують ініціативу та підтримують зростання.
— 24 календарні дні оплачуваної відпустки та оплачувані лікарняні.
— Сучасний офіс у Києві (вул. Дніпровська набережна, 17К) та Львові.
— Графік роботи змінний: пн — пт з 9:00 до 17:00, або з 11:00 до 19:00. Субота — робоче чергування (1-2 рази на місяць) з 10:00 до 17:00. Неділя — вихідний.
— Оформлення через ФОП — ведення та сплата податків на стороні компанії.
— Фінансову компенсацію 30 000 — 50 000 грн.

Хочете працювати у компанії з лідерськими позиціями на ринку нерухомості? Надсилайте ваше резюме!