Project Description

Вакансії опубліковані: 20.03.2025 р.

Назва вакансії: Інженер підтримки L2

E-mail: join@pinesoftware.com.cy

Web-cайт: https://www.pinesoftware.com.cy/

Сфера діяльності компанії: IT, комп’ютери, інтернет

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: Pine Software

Номер телефону: +380668401156

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Компанія Pine Software – це повноцінний виробничий цикл у сфері інформаційних технологій. Ми спеціалізуємось на розробці програмних продуктів і послуг, створюючи торгову платформу з інноваційними рішеннями для конкретних завдань і потреб клієнтів. Окрім цього, займаємось дослідженнями та розробкою нових технологічних рішень.

Наш головний офіс розташований у сонячній Ларнаці (Кіпр), а також маємо офіс у Києві.

Зараз ми шукаємо Інженера підтримки L2, який працюватиме над унікальним продуктом та співпрацюватиме виключно з внутрішніми клієнтами за змінним графіком. Якщо ви маєте глибокі знання Linux, досвід аналізу логів та усунення несправностей, бажання вчитися нового та зацікавлені у сфері трейдингу, ми будемо раді бачити вас у нашій команді!

Вимоги:
1+ рік досвіду на аналогічній посаді (L2 Support Engineer, System Administrator, IT Infrastructure Engineer тощо)
Адміністрування Linux
Усунення мережевих несправностей
Аналіз, сортування та фільтрація логів
Досвід роботи з системами моніторингу Prometheus/Zabbix
Досвід роботи з Jira/Confluence/Slack
Знання Grafana/Kibana
Базові знання TCP/IP

Обов’язки:
Оперативне вирішення звернень від першої лінії підтримки
Incident management
Розробка пропозицій щодо покращення системи
Підтримка та моніторинг торгової платформи та IT-інфраструктури
Контроль продуктивності системи
Розробка та оновлення технічної документації
Відновлення системи після збоїв
Деплой та оновлення мікросервісів

Буде плюсом:
Досвід роботи з мікросервісною архітектурою
Досвід роботи з FIX-протоколом
Знання HashiStack (Nomad, Vault, Consul)
Досвід роботи з Kubernetes
Досвід роботи з торговими платформами (MetaTrader, NetTrader тощо)

Графік роботи (за Київським часом):
1 зміна – 07:00 — 16:00
2 зміна – 09:00 — 18:00
3 зміна – 12:00 — 21:00
4 зміна – 15:30 — 23:30

У найближчому майбутньому планується запровадження OnCall (чергування на виклики) та можливий перехід на графік 24/5. Наразі 4-та зміна відповідає за нічні виклики.

Що ми пропонуємо:
Конкурентну зарплату
Медичне страхування з першого дня (включно із стоматологією та масажем)
25 днів оплачуваної відпустки та 30 днів лікарняних
Програма психологічної підтримки
Сучасний офіс у Unit City (Київ), оснащений для безперебійної роботи навіть під час блекаутів
Компенсація спорту та навчання

Приєднуйтесь до команди Pine Software! У нас динамічне робоче середовище, можливості для професійного зростання та підтримка на кожному етапі кар’єри.

Подайте заявку вже сьогодні та зробіть перший крок до успішного майбутнього разом із Pine Software!

Pine Software – роботодавець рівних можливостей. Ми заохочуємо заявки від кандидатів із різним досвідом та бекграундом. Врахуйте, що ми зв’яжемося лише з кандидатами, які пройшли попередній відбір.

Дякуємо за ваш інтерес до Pine Software!