Project Description

Вакансії опубліковані: 23.02.2024 р.

Назва вакансії: Помічник бухгалтера

Telegram: https://t.me/Irinacourse

Сфера діяльності компанії: Юриспруденція

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: 4В

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Привіт! Давай познайомимося! Ми компанія 4В — більше 9 років надаємо послуги юридичного супроводу, податкового та бухгалтерського обліку компаній наших клієнтів в країнах Європи та США, та допомагаємо бізнесу наших клієнтів системно розвиватись на міжнародних ринках.

Ми є учасниками Amazon SPN https://amzn.to/3kXgaLS (постачальники послуг схвалені Amazon), членами АСС, партнерами Дія.Бізнес та партнерами Укрпошти, входимо до національного юридичного каталогу Liga:BOOK

У нас розвинені такі напрямки: бухгалтерський та податковий облік, корпоративне право, право інтелектуальної власності, E-commerce.

Сфера діяльності нашої компанії дає можливість ефективно працювати як оффлайн, так і онлайн, навіть в карантин та воєнний час — ми жодного дня не зупиняли свою діяльність!

Зараз у нас є постійна потреба у співробітниках бухгалтерського відділу, оскільки у нас щотижня долучаються нові клієнти 🙂

Ми шукаємо у свою команду помічників бухгалтера / молодших бухгалтерів.

Якими ми бачимо наших майбутніх колег:
— з незакінченою вищою освітою у сфері бухгалтерського обліку/фінансів/економіки/аудиту
— при відборі надаємо перевагу студентам 4-5 курсів
— без досвіду або з релевантним досвідом роботи — не більше 2 років
— має готовність пройти навчання по програмі QuickBooks
— з високим рівнем уважності до деталей, скрупульозністю при виконанні задач та відповідальністю за виконання своєї роботи
— з бажанням розвиватись у сфері міжнародного бухгалтерського обліку
— зі знанням англійської мови
— з готовністю працювати з різними компаніями

Якими будуть твої задачі:
— пройти навчання по програмі «Бухгалтерський облік американських компаній в QuickBooks»
— збір та обробка первинної документації
— розподілення доходів та витрат по категоріям
— проведення первинної документації в програмі QuickBooks

Що можемо запропонувати ми:
— стабільну та своєчасну заробітну плату з переглядом раз на рік та щорічну премію
— можливість кар’єрного росту — бухгалтер через рік
— можливість навчатись та прокачувати свої skills — навчання в нас починається з першого робочого дня
— графік роботи пн.-чт. 09:00—18:00/пт. 09:00-17:00
— на час війни можливий віддалений формат роботи, після перемоги — в офісі
— офіс поблизу станції метро Дорогожичі
— дружню команду
— яскраві корпоративи — зазвичай щороку святкуємо «Божоле Нуво», катаємо до Карпат, проходимо квести — і знаємо, що скоро знову буде так 🙂

Назва вакансії: Менеджер з вхідних заявок

Telegram: https://t.me/Irinacourse

Сфера діяльності компанії: Юриспруденція

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: 4В

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Привіт! Давай познайомимося! Ми компанія 4В — більше 9 років надаємо послуги юридичного супроводу, податкового та бухгалтерського обліку компаній наших клієнтів в країнах Європи та США, та допомагаємо бізнесу наших клієнтів системно розвиватись на міжнародних ринках.

У нас розвинені та ефективно працюють такі напрямки: корпоративне право, право інтелектуальної власності, E-commerce, бухгалтерський та податковий облік

До основного пакету наших послуг входить 16+ продуктів: реєстрації компаній, ТМ, авторського права, патентів, супровід та відкриття банківських рахунків; реєстрація / верифікація / розблокування Amazon акаунтів, бухгалтерський супровід та інше

Ми є учасниками Amazon SPN https://amzn.to/3kXgaLS (постачальники послуг схвалені Amazon), членами АСС, партнерами Дія.Бізнес, входимо до національного юридичного каталогу Liga:BOOK

Сфера діяльності нашої компанії дає можливість ефективно працювати як оффлайн, так і онлайн, навіть в карантин та воєнний час — ми жодного дня не зупиняли свою діяльність!

Ми в пошуку Менеджера з вхідних заявок (Лідоруб) у зв’язку з тим, що співробітник, який займає цю задачу, переходить на іншу посаду в межах компанії

Яким ми бачимо нашого майбутнього колегу:
— дуже бажано з вищою юридичною, економічною або освітою у сфері міжнародних відносин — це дозволить ефективно розібратися та розуміти послуги компанії
— буде перевагою успішний досвід роботи у сфері послуг та телефонних комунікацій з клієнтами
— має грамотну мову і розвинені комунікативні навички, так що не уявляє себе без спілкування
— активний користувач FB, Telegram та інших месенджерів
— пунктуальний та уважний до деталей
— зі знанням англійської мови

Якими будуть твої задачі:
— пройти навчання за продуктами та стандартами роботи компанії
— обробляти вхідні заявки від потенційних клієнтів
— ввести CRM базу клієнтів
— організовувати зустрічі клієнтів та відповідального менеджера з продажу

Що пропонуємо ми:
— стабільну та своєчасну заробітну плату ставка + %
— графік роботи пн.-чт. 09:00–18:00/пт. 09:00–17:00
— постійний розвиток: курси, тренінги та інші навчальні активності
— гібридний формат роботи (3 дні в офісі, 2 — дистанційно)
— комфортний офіс в пішій доступності від метро Дорогожичі/Берестейська
— яскраві корпоративи – щороку святкуємо “Божоле Нуво”, катаємо до Карпат, проходимо квести — знаємо, що скоро знову буде так 🙂
— і більше, але про це вже під час зустрічі

Відгукнись на вакансію