Project Description

Вакансії опубліковані: 07.03.2023 р.

Назва вакансії: Фахівець з технічної підтримки

E-mail: andreeva@fbank.com.ua

Web-cайт: www.fbank.com.ua

Сфера діяльності компанії: Фінанси, банк

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: ПрАТ “БАНК ФАМІЛЬНИЙ”

Номер телефону: (044) 594-59-55

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Команда ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ» запрошує фахівця з технічної підтримки

Робота у ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ» це:
• комфортний офіс з тренажерним залом за 50 метрів від м. Деміївська;
• медичне страхування рівня в ІТ-компаніях;
• змінний графік роботи:
 понеділок – п’ятниця: 1 зміна: з 8:00 год. до 17:00 год.; 2 зміна: з 11:00 год. до 20:00 год.
 субота/неділя: з 09.00 год. до 18.00 год.;
 вихідні дні – за графіком;
• навчання та участь у конференціях за кошти банку.
Та, звісно, наша особлива «Фамільна» атмосфера)

На Вас чекає:
• технічна підтримка роботи процесингу;
• моніторинг транзакцій, виявлення, виправлення помилок;
• консультування з технічних питань партнерів, постачальників, клієнтів;
• аналітика операцій процесингу, успішності операцій по постачальникам;
• робота зі зверненнями клієнтів.
У нашого кандидата є:
• вища технічна освіта не нижче рівня бакалавра;
• початкові знання SQL;
• вільне володіння MS Office;
• бажання навчатися;
• грамотна мова, вміння зрозуміло і лаконічно висловлювати думки.

Надсилайте Ваше CV! Можливо, Ви шукали саме цю вакансію)

Назва вакансії: Фахівець по роботі з клієнтами Управління розвитку платіжного бізнесу

E-mail: andreeva@fbank.com.ua

Web-cайт: www.fbank.com.ua

Сфера діяльності компанії: Фінанси, банк

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: ПрАТ “БАНК ФАМІЛЬНИЙ”

Номер телефону: (044) 594-59-55

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Команда ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ» запрошує фахівця по роботі з клієнтами Управління розвитку платіжного бізнесу
Робота у ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ» це:
• комфортний офіс з тренажерним залом за 50 метрів від м. Деміївська;
• медичне страхування рівня ІТ-компаній;
• 5-денний робочий тиждень;
• можливість професійного зростання;
• навчання та участь у конференціях за кошти банку.
Та, звісно, наша особлива «Фамільна» атмосфера)

Вашими обов’язками буде:
• аналіз сектору постачальників послуг у сфері житлово-комунального господарства (далі – Постачальники ЖКГ);
• облік і структурування Постачальників у розрізі регіонів і напрямків діяльності ЖКГ (газ, вода, тепло, утримання будинків, т.і.);
• виявлення потенційно цікавих Постачальників ЖКГ для укладення угод, аналітика їх роботи на платіжному ринку України;
• проведення переговорів з Постачальниками ЖКГ щодо укладення договорів;
• формування пакету документів, необхідного для підписання договору із Постачальником;
• проведення ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів Банку;
• забезпечення взаємодії відповідних підрозділів Банку з Постачальниками ЖКГ при укладенні договорів та їх технічному підключенні;
• супровід підписаних договорів з Постачальниками ЖКГ з метою підвищення дохідності від збору платежів за цими договорами;
• формування звітних форм за укладеними договорами з Постачальниками ЖКГ.

У нашого кандидата є:
• вища освіта (бажано економічна, менеджмент, маркетинг);
• вміння дипломатично, але наполегливо спілкуватися з клієнтами;
• високий рівень виконавської дисципліни;
• вільне володіння українською мовою;
• уважність при роботі з документами і фінансовою інформацією;
• системність, мультизадачність, стресостійкість;
• впевнений користувач MS Office.

Надсилайте Ваше CV! Ми впевнені, що Ви шукали саме цю вакансію)